Перша перевірка знань на Автоекзаменаторі. Швидкий старт.
Підготовка навчальної програми
Автоекзаменатор дозволяє сформувати навчальні програми для окремого працівника або групи працівників. Для створення навчальної програми потрібно визначити : кого вчити, чому навчати, що питати, як питати.
Кого вчити
Для відповіді на питання "Кого вчити" вказуються підрозділи і посади працівників, для яких створюється навчальна програма. Вся інформація міститься в класифікаторах «Підрозділи», «Посади», які налаштовуються користувачем самостійно.
Детальніше - в «Інструкції користувача – частина 1» , розділ 3.1
Чому навчати
Задаються теми перевірки знань і переліки законодавчих актів, НПАОП, ДСТУ, інструкцій, і т. ін. по кожній темі. Глави, розділи (статті) документів, які працівникам знати не потрібно - виключаються. При створенні переліків документів по кожній темі, автоматично створюються переліки тестів по цим документам.
Детальніше - в «Інструкції користувача – частина 1» , розділ 3.2
Що питати
Відібраний навчальний матеріал уточнюється для проведення тестування. На цьому етапі можливо виключити небажані запитання, відмітити «обов’язкові», тобто ті, які будуть автоматично включатися для кожного тесту.
Детальніше - в «Інструкції користувача – частина 1» , розділ 3,3.
Як питати
Обираються основні параметри проведення перевірки знань: кількість тестів, на які повинен відповісти працівник при тестуванні, спосіб тестування і т. ін. Спосіб тестування визначає: як показувати тести на екрані комп'ютера (по одному чи всі разом), обмеження часу відповіді на тести (обмежувати чи ні), оцінку (двобальна, п'ятибальна, дванадцятибальна, за сумою балів) та процент правильних відповідей для отримання відповідної оцінки.
Детальніше - в «Інструкції користувача – частина 1» , розділ 3.4,
Рекомендуємо
Для першої перевірки знань:
програма повинна бути простою, тобто в ній повинно бути стільки тестових завдань, щоб їх можна було опрацювати у відведений час;
спосіб тестування не повинен бути «жорстким», тобто показуємо всі питання і не обмежуємо час тестування;
особливу увагу приділяємо оцінці. Процент правильних відповідей повинен бути таким, щоб «зірки» в групі працівників обов'язково отримували оцінку «здав» і допустили мінімальну кількість помилок;
слід корегувати оцінку по результатам пробного тестування.
Якщо в групі працівників майже усі здадуть с першого разу (при тому що вони навчалися, а не байдикували), це буде сприяти становленню позитивного відношення до Автоекзаменатора.